Decathlon, partener Magic de cursă lungă

La drum lung, ai nevoie de parteneri de cursă lungă, antrenați și puternici, pe care să te poți baza. Decathlon este un astfel de partener pentru Magic. 
 
În săptămâna 11-18 octombrie, 300 de angajați Decathlon au alergat pentru bursele educaționale MagicEDU, la maratonul Run Romania Virtual Run Week, ediția virtuală a 2020 Raiffeisen Bank Romania Bucharest MARATHON.  În plus, 90 dintre cei 300 au făcut și campanii de fundraising, prin care au strâns fonduri suplimentare pentru bursele micuților noștri curajoși, burse care-i ajută să treacă învingători linia de finish a unor altfel de maratoane, cele mai teribile din câte există.
 
”Mi s-a părut impresionant. Fiind o companie sportivă, mă așteptam că vor răspunde destui dintre angajații noștri, la această strigare. Mă gândeam la vreo 100 că se vor înscrie. Dar 300 nici măcar nu am visat. Am avut magazine în care s-au înscris toți angajații. Iar după ce terminau programul, la 9 seara, ieșeau să alerge pentru maraton. Suntem foarte mândri de ei. E emoționant când vezi așa o solidaritate. Nu i-a obligat nimeni. Așa au simțit. Iar faptul că 90 dintre ei s-au implicat încă și mai mult și au făcut, fiecare, pagini de Galantom, pentru a coopta și bula lor de prieteni în strângerea de fonduri pentru MagicEDU, este extraordinar și spune foarte multe despre dorința oamenilor de a ajuta. 
Pentru proiectul Decathlon, de a contribui prin sport la educația copiilor, este foarte important – că reușim, deopotrivă, să punem umărul și la cauze sociale și, astfel, facem și mai mult bine. Totul se leagă foarte frumos. Cele două axe se potrivesc perfect”, spune Bogdan Dorobanț, lider responsabilitate socială Decathlon.
 
În urma unui sondaj, 63% dintre români au declarat că NU fac sport. Marcați de acest procent îngrijorător, cei de la Decathlon România au elaborat un proiect care să contribuie masiv la educația copiilor prin sport, accesul tuturor la sport, integrarea socială prin sport a persoanelor cu deficiențe și dizabilități și sănătate și recuperare prin sport. 
 
Astfel, în următorii cinci ani, Decathlon România își propune să renoveze terenuri de sport în școli, să doteze școli cu articole sportive, să organizeze evenimente sportive pentru copiii din mediile defavorizate, să sponsorizeze asociațiile care se ocupă de integrarea socială prin sport a persoanelor cu deficiențe (sindrom Down, autism, nevăzători, deficiențe motorii etc), să utileze cabinetele medicale de recuperare a celor suferinzi de diferite dizabilități și să ofere biciclete locuitorilor din satele izolate.